zaterdag 22 februari 2014

review catrice lipstick #300


Catrice is toch wel mijn favoriet qua lipstick samen met Rimmel. Ik heb van deze twee merken te veel lipsticks en bijna allemaal in het roze. Normaal zijn ze altijd heel fel en opvallend en vandaag zocht ik  naar een subtiele kleur die ik ook naar school kan dragen.
Toen zag ik deze nieuwe lipstick van Catrice en was ik meteen verkocht!

De lippenstift heet; Kiss me if you can en kost 3,99 een koopje dus! Ik hou van de geur van deze lipsticks en de kleur is niet super opvallend maar geeft je lippen toch net een mooier tintje. Er zitten hele kleine glittertjes in die op de foto helaas niet duidelijk naar voren komen. Dit geeft het een beetje een soort van lipgloss look. Wat ik wel mooi vind. Ik draag zelf nooit lipgloss omdat deze altijd zo plakken maar daar heb je bij deze lippenstift geen last van.


Hieronder heb ik een foto geplaatst zodat je kan zien hoe het eruit ziet. Als je op zoek bent naar een mooie roze kleur die niet teveel opvalt en redelijk lang mee gaat, moet je echt gaan voor deze!

// Ketting cos 12,95 //


Geen opmerkingen:

Een reactie posten