woensdag 28 augustus 2013

Princesses for luxury (:

Gisteren heb ik eindelijk mijn nieuwe extentions binnen gekregen met de post. Ik heb al een hele tijd nieuwe nodig en na lang twijfelen heb ik het 180gram pakket besteld van luxury for princesses. Ze bevallen mij super goed! Ze zijn wel heel stijl dus ik moest ze krullen zodat je niet goed zag waar mijn haar overgaat in de extentions. Ze zijn precies in mijn eigen kleur en super dik, plus de lengte is ook echt lang en daar ben ik heel blij mee want mijn vorige extentions waren allemaal maar rond de 30 cm en deze zijn 57 cm. Ik krijg er veel leuke reacties op, vandaag zei een meisje uit mijn groep tegen mij "hee wat leuk ik heb je nog nooit met je haar los gezien" hihi! Hopelijk vinden jullie ze ook mooi

Geen opmerkingen:

Een reactie posten