maandag 26 augustus 2013

Logic will get you from A to Z, Imagination will get you anywhere.

Al een tijdje heb ik hier niks meer geplaatst maar dat kwam omdat ik jarig was, ik had een intake gesprek en veel voor school moest doen. Vandaag was namelijk mijn eerste dag en moest behoorlijk wat dingen voor bereiden. Ik moest onderanderen iets lekkers maken en mee nemen. Ik had oreo muffins gemaakt en ze roken delicious. Ik ben begonnen aan de studie international lifestyle studies in Tilburg en ik hoop echt dat het super leuk word want ik ben al een aantal jaar niet meer naar school geweest en wil nu weleens echt gaan studeren en het ook afmaken ;) Doordat er bij die opleiding zoveel meisjes zitten met stuk voor stuk een aparte maar super leuke stijl had ik meteen zin om te gaan winkelen, dat ben ik dus meteen gaan doen toen ik terug kwam in Nijmegen :)


Hieronder zie je mijn nieuwe aankopen. De rok is van de new look en het shirtje en broek zijn van de h&m. Ik weet nog niet of ik de rok aandurf maar ik ga het morgen gewoon doen. Als eimand nog ideetjes heeft hoe ik deze moet stylen dan hoor ik het graag!

1 opmerking:

  1. Leuke stijl heb je! Ik vind vooral jouw laarsjes heel leuk, en het panterprintriempje.

    Ik volg je! Volg je me terug?

    X
    theglittercompany.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen